salji

thanx


Wednesday, May 5, 2010

MinggU exam yg memenatkan........



arrrgghhhh...terasa lega bile 8 paper final aku telah abis aku jawabkn...aku mmg ske bab menjawab2 ni....3minggu kowt final exam...puas aku tido,mkan n study...aiceceh study...study r wey...tpi cm tido lg byk dr stdy...cmne aku nk jd rajenn ni...ade org ley bg petua x....???


aku ni mmg stdy 5minit tido 3jam...pergh melantak aku tido...patot r beRAT aku naek 10kg...huhu xde ahh...still maintain...(naek sket je..tpi menyebabkan membe2 lame aku perasan dgn perubahan drastik aku...xbley blah time majlis membe aku tunang,...mamat ni ley jerit kat aku..."Weh asal ko makin tembam???!!!" aku tergamam smbil memandang sekeliling......oh tidak!!! sume org tersenyum manis tgk aku....hins..malu siyot..so blik cuti ni aku perlu diet dgn laju2...hikhik..)

inila pic kami bertunang...lalala




haa..cite psl membe aku tunang....tgh2 mgu final ni ley plak ade jemputan membe poli aku dulu nk bertunang...pergh..jiwe kac0 beb...aku pown nk tunang gk...nk jugak...nak jugak...ishh..sume membe nk tunang,,,nk kawen,,,nk bersalin...huh...gangguan em0si aku...




then kami pergi menghiburkan hati yang duka kerana xdpt tunang beramai2 dgn menonton muvie l0ser...(we are los
er...no!!!)


blik kg nti aku nk g melawat kwn2 yg da selamat bersalin...pergh ramai gk kwn aku yg da ade anak...aku?? anak??? owh lmbt lg...bio aku tlg jg anak korg dulu k...

No comments:

Post a Comment